چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
حجت الاسلام خیاط

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان ضمن گرامیداشت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران رسالت خطیر و بزرگ اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی جامعه را عهده‌دار هستند و در هر رویدادی حضور فعالانه و مؤثر دارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان به‌ مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد که متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

هفدهم مرداد، سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی، بهانه‌ای است که سخن از مجاهدت‌های بی‌دریغ خبرنگاران به میان آید و به تلاش‌های این قشر فرهیخته و اثرگذار پرداخته شود.

امروز روز تقدیر از کسانی است که با تعهد، وظیفه‌شناسی و دلسوزی، بار رسالت خطیر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی را به دوش گرفته و در هر رویداد کوچک و بزرگی، حضور فعالانه و اثربخش دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، فرارسیدن این روز را به کلیه خبرنگاران محترم، به‌ویژه خبرنگاران خبرگزاری حوزه علمیه خراسان تبریک و تهنیت عرض نموده و از یکایک این عزیزان به جهت زحمات سخت و فعالیت متراکم در عرصه تولید و نشر اخبار حوزه علمیه خراسان سپاسگزاری کرده و تندرستی و توفیق روزافزون ایشان را از خداوند منان مسئلت دارم.

علی خیاط

مدیر حوزه علمیه خراسان

۱۷ مرداد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha